|
Dawny Gdańsk
|
 |
Gdańsk - Sopot - Gdynia - Kości przy Bartholomaikirche
Pietrucha - Sro Sie 24, 2005 10:24 pm Temat postu: Kości przy Bartholomaikirche ostatnio przechodząc koło kościoła św. Bartłomieja miałem ze sobą aparat, więc wykorzystałem okazje aby porobic kilka zdjęc w miejscu przy kościele które do niedawna nie było dostępne, teraz jest, gdyz kilka miesięcy ttemu zawalił się mur. Znalałem tam beczkę i kilka worów pełnych kości. Nie wiem czy to są ludzkie kości, nie znam się, ale wydaje mi się ze tak.
Dość dziwny sposób przechowywanie szczątek
Pietrucha - Sro Sie 24, 2005 10:28 pm
w tym miejscu, za drzwiami jest beczka i większość worów
wrangla - Sro Sie 24, 2005 10:35 pm
Według mnie nie są to ludzkie kości. Za grube. I kilka kształtów podejrzanych.
Sabaoth - Sro Sie 24, 2005 10:38 pm
Może pozostałości po-obiednie?
Pietrucha - Sro Sie 24, 2005 10:39 pm
To skad tam tyle zwierzecych kości?
Pietrucha - Sro Sie 24, 2005 10:58 pm
No to jeszcze kilka zdjęć zza muru
Pietrucha - Sro Sie 24, 2005 11:09 pm
A to części płyt nagrobnych, które teraz znajdują sie na zwnątrz, pod wieżą
Hanemann - Czw Sie 25, 2005 2:54 am
Kości, kości - z całą pewnością ludzkie - może czekają na jakieś zewidencjonowanie ?
Federico - Czw Sie 25, 2005 5:41 am
Pamietam, jak w 1981 r. plantowano teren przed kościołem (tam, gdzie teraz stoi krzyż). Wtedy to dopiero można było się naoglądać szkielecików...
wrangla - Czw Sie 25, 2005 5:38 pm
Hanemann napisał/a: | Kości, kości - z całą pewnością ludzkie... |
hmm... a skąd ta pewność?
Hanemann - Czw Sie 25, 2005 10:51 pm
pewność kandydata na studia medyczne
Mikołaj - Czw Sie 25, 2005 11:00 pm
no normalnie che guevara
wrangla - Czw Sie 25, 2005 11:14 pm
Hanemann napisał/a: | pewność kandydata na studia medyczne |
Czyli co to za kości wg Ciebie?
Może clavicula, os coxae, os ischii, femur...
Hanemann - Czw Sie 25, 2005 11:39 pm