Anker, możesz wyjasnić dlaczego piszesz o zbyt grubej podsypce i sfuszerowanym podłożu?
To widać na zdjęciach, tory po wewnętrznej stronie łuku zakrętu są wyżej niż te po zewnętrznej.
Taka sytuacja powoduje że ciężki i jadący z dużą szybkością tramwaj spycha słabo posadowione torowisko na zewnątrz.
Przypuszczam że wykonawca chcąc uzyskać wymagane nachylenie krzywizny łuku zakrętu uzyskał to podsypując szuter.
Efekt tych prac może ładnie wyglądał na zdjęciach ale w użytkowaniu okazał się kompletnym niewypałem.
Ale tak to jest jak się w szkołę kamieniami rzucało.
Wysłany: Sob Kwi 20, 2013 11:19 am Przebudowa peronu SKM we Wrzeszczu
Dwa zdjęcia z 11 IV 2013 przedstawiające przebudowę peronu SKM we Wrzeszczu w połączeniu z zabudową miejsca po dawnym stawie. Dla pociągów przyjeżdżających od strony Gdańska jest budowany nowy peron umożliwiający wysiadkę z wagonów na obie strony. Na pierwszym zdjęciu widać początki tego nowego peronu.
IMG_0017.jpg
Plik ściągnięto 14484 raz(y) 115,73 KB
IMG_0021.jpg
Plik ściągnięto 14484 raz(y) 118,34 KB
_________________ Tanie nie może być dobre, drogie nie musi.
1. Budowa ul. Nowej Wałowej (I etap)
2. Budowa przystanku SKM Śródmieście
3. Trzy inwestycje w Rębiechowie
4. Budowa Linii tramwajowej do Piecek-Migowa
5. Modernizacja linia kolejowej do portu
6. Budowa Pomorskiej Kolei Metropolitalnej
7. Budowa tuneli pod Wisłą
8. Budowa Forum Radunia
Ad.2
Partnerstwo dla Biskupiej Górki zebrało podpisy i składa pismo do PKP SKM Trójmiasto w sprawie nadania temu przystankowi nazwy: Gdańsk - Biskupia Górka.
Dyskretna podpowiedź, co należy sfotografować . Oczywiście, warto, ale trzeba uwzględnić też to, że budowa tunelu pod Martwą Wisłą ma już założony osobny temat, a sprawa budowy PKM jest już kontynuowana w temacie: Wiadukt na Słowackiego - zapadł wyrok.
Dana napisał/a:
Ad.2
Partnerstwo dla Biskupiej Górki zebrało podpisy i składa pismo do PKP SKM Trójmiasto w sprawie nadania temu przystankowi nazwy: Gdańsk - Biskupia Górka.
Zaroślak jest bliżej. Był zresztą mniej więcej w tym samym miejscu przystanek Petershagen, co widać na zdjęciu wstawionym przez Pumeksa w
tym poście.
_________________ Tanie nie może być dobre, drogie nie musi.
Po pierwsze primo - nowy przystanek będzie bliżej wiaduktu "Armii Krajowej", a więc nie na miejscu dawnego.
Po drugie primo - już po II wojnie, ten stary przystanek funkcjonował pod nazwą Gdańsk - Biskupia górka.
Po trzecie Zaroślak nie głosował na siebie.
Nowy peron jest już prawie gotowy, ale ze względu na powiązaną z nim budowę nieprędko zostanie oddany do użytku. Zdjęcia z mniej więcej tych samych miejsc jak w kwietniu.
IMG_0002.jpg 17 VII 2013
Plik ściągnięto 13976 raz(y) 113,41 KB
IMG_0003.jpg 17 VII 2013
Plik ściągnięto 13976 raz(y) 115,91 KB
_________________ Tanie nie może być dobre, drogie nie musi.
A kiedyś ktoś mi zarzucił że forum tematycznie nie jest miejscem na fotki dźwigów i rusztowań...
_________________ "(...) lecz ta jedyna której strzeże
liczba najbardziej pojedyńcza
jest tutaj gdzie cię wdepczą w grunt
lub szpadlem który hardo dzwoni
tęsknocie zrobią spory dół"
Źle zrozumiałeś intencje tego który kiedyś zrzucił mi odbieganie od nurtu Forum poprzez publikacje zdjęć z gdańskich budów. Nie chodziło mu o same rusztowania i dźwigi tylko o fakt że jest to Forum o dawnym Gdańsku a nie o współczesnych inwestycjach. Chociaż osobiście uważam że jeśli zdjęcia pokazują miejsca historyczne i to co się tam obecnie dzieje to nic w tym złego i jest jak najbardziej na temat.
_________________ "(...) lecz ta jedyna której strzeże
liczba najbardziej pojedyńcza
jest tutaj gdzie cię wdepczą w grunt
lub szpadlem który hardo dzwoni
tęsknocie zrobią spory dół"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum