Dawny Gdańsk Strona Główna Dawny Gdańsk

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Subprodukt turystyczny gminny Gdańsk
Autor Wiadomość
ausus 
Ausus

Wysłany: Czw Paź 12, 2006 1:49 am   Subprodukt turystyczny gminny Gdańsk

Witam, Jestem nowym członkiem portalu Dawny Gdańsk . Do tej pory wyłączenie czytałem dyskusje na forum ale postanowiłem się zarejestrować . Zwracam sie do was z takim problemem . Jestem studentem ostatniego semestru Politechniki gdańskiej . Na zajęciach z Marketingu terytorialnego dostałem do opracowania temat " Zaprojektowanie dla Gminy Gdańsk subproduktu turystycznego . Wydawało mi sie ze to będzie bardzo prosta sprawa ale jak zaczełem przyglądać się to Gdańsk ma już wiele ciekawych placówek turystycznych , zabytków , imprez masowych które juz zostały opisanych .

Zwracam sie do was z o pomoc może wy macie jakieś fajny pomysł na taki subprodukt turystyczny Gdańska. ??

element składowy subproduktu to może być :placówka turystyczna , hotel , gastronomia , walory środowiskowe , zabytki , atmosfera , tradycje
Osobiście myślałem ze takim pomysłem może być szereg tematycznych tras turystycznych, czyli np : śladami budowli gotyckich
bądź przygotowanie tras kajakowych

Jeżeli macie jakiś ciekawy pomysł dajcie znak , szukam różnych inspiracji .Ze swojej strony mogę opublikować opracowany temat ( czyli do jakich grup docelowych jest skierowany produkt , źródła finansowania raport na około 25 stron itd.)

Serdecznie zapraszam do dyskusji

Mikołaj 
Idi Admin

Wysłany: Czw Paź 12, 2006 10:13 am   

ja bym zrobił wycieczkę śladami starych napisów, kamieni z inskrypcjami, dawnych granic :OO
albo prezentującą fortyfikacje
albo pokazałbym Miasto z kilku punktów widokowych wyposażajac uczestników w kopie dawnych panoram
tyle że to wszystko byłyby raczej niszowe "subprodukty turystyczne"

danziger 
Korytarzanin