Wystarczy egzekwować przez drogówkę i czy SM kodeks drogowy.
Pytanie - czy wodniczka posiada samochód lub ktoś w rodzinie?
I czy namawia powyższych do zmiany na komunikację miejską sugerując im że powinni płacić większe podatki?
Przetestuj najpierw takie poglądy na żywo przy obiedzie niedzielnym, zanim zaczniesz na forum zaglądać innym do portfela.
Bo moim zdaniem wcześniej powinni opodatkować tych co pieniaczą i piszą
_________________ Ponury Zwracacz Uwagi na Wykraczających Poza Ramy
i od razu ludzie przesiądą się do komunikacji publicznej.
wodniczka napisał/a:
Jeżeli uprzednio zostanie zwiększona przepustowość tejże komunikacji oraz jej zasięg, rzecz jasna.
Ludzie "zużywają" za dużo atmosfery. Trzeba więc opodatkować korzystanie z niej, to od razu ludzie zaczną wreszcie oddychać atmosferą marsjańską. Jeżeli uprzednio zostanie zwiększona ilość tlenu w tej ostatniej, rzecz jasna
No i wyszedł nonsens robienia ankiety
Czasem wymogi UE przy inwestycjach również takie są.
Ale to już zupełnie inny temat.
Darowanemu koniowi... więc tylko cieszyć się, że ciąg dalszy ścieżek w Gdyni będzie
_________________ Ponury Zwracacz Uwagi na Wykraczających Poza Ramy
Eee, zaraz nonsens - przecież ktoś ją napisał, opracował, umieścił na stronie i opublikował, potem zebrał wyniki (co z tego że oczywiste?) i... zainkasował "conieco"
_________________ "A ja sobie jeżdżę na motorowerze i nocą na szosie łapię w worek jeże..." (Jan Krzysztof Kelus)
Eee, zaraz nonsens - przecież ktoś ją napisał, opracował, umieścił na stronie i opublikował, potem zebrał wyniki (co z tego że oczywiste?) i... zainkasował "conieco"
Gdyby ktoś chciał zarobić na tej ankiecie, to nie umieszczałby jej w necie, tylko przepytał telefonicznie lub osobiście reprezentatywną grupę gdynian...
Niełatwo jest w sezonie przebyć bez szwanku gdański pas nadmorski z Brzeźna do Jelitkowa - wiedzą o tym zarówno rowerzyści, jak i spacerowicze. W przyszłym roku to ma się zmienić dzięki nowej, niemal dwukrotnie szerszej drodze rowerowej.
Przetarg na wykonanie ponad trzykilometrowego odcinka wzdłuż ul. Jantarowej tydzień temu ogłosił Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku. Wcześniej jednak zapowiadano, że ta droga powstanie jeszcze w tym roku.
- Nowa droga jest niezbędna ze względu na bardzo duże natężenie ruchu w tym rejonie, szczególnie w sezonie letnim, stwarzające zagrożenie zarówno dla rowerzystów, jak i spacerowiczów – mówi Andrzej Lemański, kierownik Działu Inwestycji i Remontów Kapitalnych ZDiZ w Gdańsku. – Dzięki oświetleniu i przyjaznej, czerwonej nawierzchni z masy bitumicznej na pewno zyska sobie popularność wśród miłośników dwóch kółek.
Nowa-stara ścieżka powstanie od ul. Piastowskiej do parku brzeźnieńskiego i będzie prowadziła równolegle do istniejącej promenady. Do al. Hallera trasa będzie przebiegała głównie lasem, a jej szerokość wyniesie 4 metrów. Od al. Hallera do parku w Brzeźnie o metr węższa trasa będzie biegła tuż obok chodnika.
Istniejący trakt zmieni się w deptak, zostanie poszerzony i zyska nową nawierzchnię.
Wyniki przetargu poznamy 12 października, a pierwsi rowerzyści będą mogli przejechać nową trasą 15 czerwca przyszłego roku.
Jednak to nie wszystkie plany władz Gdańska dotyczące rozwoju komunikacji rowerowej.
W sumie do 2012 r. ma powstać 150 km dróg rowerowych (dziś jest ich ok. 85 km). Kolejną inwestycją po ul. Jantarowej, będzie połączenie drogi nadmorskiej z ul. Marynarki Polskiej. Następnie wybudowana zostanie m.in. ścieżka wzdłuż ul. Kartuskiej, al. Jana Pawła II i w ciągu ul. Rzeczpospolitej. Całkowity koszt projektu, o którego współfinansowanie z Unii Europejskiej starają się władze Gdańska, wyniesie ok. 60 milionów złotych.
_________________ Ponury Zwracacz Uwagi na Wykraczających Poza Ramy
Około 500 zabitych rowerzystów rocznie to niechlubny rekord Polski w ramach całej Unii Europejskiej. Rowerzyści twierdzą, że na naszych drogach nie jest bezpiecznie, a regulacje dotyczące ruchu rowerowego w ustawie Prawo o ruchu drogowym nie są dostosowane do potrzeb napędzanych siłą mięśni jednośladów.
Apelują więc do wszystkich o podpisanie petycji dotyczącej zmian w przepisach. W Trójmieście maile z tą informacją rozsyłane są do wielu firm i osób prywatnych. Organizatorzy akcji - Fundacja Normalne Miasto - walczy m.in. o wprowadzenie do kodeksu pojęć: "pas ruchu dla rowerów" i "śluza rowerowa", dopuszczenie do jazdy po drogach rowerowych rowerów wielośladowych oraz rowerów z niewielkim wspomaganiem elektrycznym, umożliwienie wyprzedzania wolno jadących pojazdów czy dopuszczenie jazdy środkiem pasa na rondzie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum